tisdag 9 augusti 2011

Outstanding YouTube channels of makeup artists

YouTube är ett perfekt medium för två av mina stora intressen;dans och makeup.Jag brukar dela klipp i undervisningssyfte i min elevgrupp på Facebook,och tänkte börja tipsa om de kanaler jag tycker är mest intressanta för makeup idag.
En killkompis mailade och frågade efter skräckinspiration till halloween,och ni dansöser vill alla ha tips på scensmink...så jag börjar med Kinderägget Petrilude,en helt autodidakt(självlärd) kille på 26 som delar med sig av allt från skräck till glamour:)

*********************************************************************************
YouTube is the perfect medium for two of my passions;dance and makeup.I usually share inspiring and educational clips in my student group on Facebook,and today I´m starting a series in 50 parts sharing my favorite makeup channels of YouTube gurus.
One of my guy friends PM:d asking for cool/scary Halloween looks and the rest of you belly/tribal/bolly/persian-dancers wanted stage makeup...two wishes in one for the first post!;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar